WZH-Bonus

Wat super leuk dat je de Mini-Training Mindfulness bij mij hebt gedaan!

Bij deze de audio van de Ademmeditatie die we vandaag hebben geoefend:

Oefen regelmatig met de aandachtsoefeningen die je aangereikt hebt gekregen.
Lees ook het postertje met ‘Alledaagse Mindfulness’ door met tips hoe je Mindfulness op hele kleine schaal, in je dagelijks leven toe kunt passen.

Larry Rosenberg (Boeddhistische leraar uit Amerika) heeft een aantal tips hoe je de hele dag door kunt mediteren 🙂 :

  1. Doe zo mogelijk maar één ding tegelijk
  2. Doe wat je doet met volle aandacht
  3. Als je geest afdwaalt van wat je aan het doen bent, leid je die terug
  4. Herhaal stap 3 enkele miljarden keren
  5. Onderzoek datgene wat je afleidt.

Heb je de smaak te pakken en wil je verder met Mindfulness? Kijk eens op mijn site www.mindfulness-voorburg.nl wat er allemaal te doen is op het gebied van mindfulness.

En mocht je nu door de afgelopen weken hebben ontdekt, dat er dingen zijn waar je wat hulp bij kunt gebruiken, schroom dan niet om bij mij aan de bel te trekken. Voor meer informatie over individuele trajecten kijk je op www.bureaugreven.nl

Wens ik je bij deze alle goeds en wie weet nog eens tot ziens,

Lonneke